reklama

Nočný vlk

Dnes ma kamarátka zastavila v meste s otázkou: A ty čo, nemôžeš spávať? Že behávaš takto po nociach v hore. Chvíľu som na ňu nechápavo hľadel, kým mi došlo, že myslí moje nočné túlanie sa s foťákom v ruke. Môžem. Ale nechcem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je to vyše pol roka, čo som si kúpil svoju prvú zrkadlovku a začal sa oboznamovať s čarom fotografie. Fotoaparát zo sebou beriem vždy s nadšením do iných miest, za hranice, do prírody a na kopce.

Po pravde, fotiť môj rodný Zvolen ma nikdy veľmi nelákalo. Samozrejme sú tu pekné miesta, skvelé turistické chodníčky na blízku, všade vôkol hory a lesy. Avšak samotné mesto a jeho okolie sa môže zdať okukané, keď tam žiješ od narodenia.

Ale je to iba uhol pohľadu. Stačí napríklad zvoliť iné ročné obdobie a trochu menej štandardný čas a pred človekom sa zrazu ukáže úplne nový svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Samozrejme, chcelo to trochu zainvestovať. Bez statívu a diaľkovej spúšte (dokopy cca 60 eur) si to neviem predstaviť. A v neposlednej rade, chce to trochu toho sebazaprenia a odhodlania. Hlavne teraz, cez zimu. Niekto si povie, že by radšej mohol sedieť pekne doma v teple a popíjať čaj. Ja si nakoniec aj tak ten čaj doma spravím, len o niečo neskôr.

Ivan Derka

Ivan Derka

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len veci robené so skutočnou vášňou sa stávajú výnimočnými. Mojou vášňou je fotografia, v centre ktorej je človek. Milujem zachytávať náhodné a neopakovateľné momenty, ktoré zažívam s ľuďmi. Svoju kreativitu nachádzam v portrétnej, svadobnej a street fotografii.Snažím sa spoznávať svet, prírodu, umenie aj seba samého. Svoje dni trávim aktívne, no na druhej strane sa rád zastavím, zamyslím a zasnívam. Svoje šťastie nachádzam v prírode, na horách ale aj v meste s priateľmi, na koncertoch alebo pri dobrej knihe. Som spoluzakladateľ a člen umeleckého združenia a značky www.sickmindedcult.eu e-mail: ivanderka872@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu