reklama

Portrétna fotografia

Pred časom som sa v oblasti fotografie pustil do nových vôd. Začal som s portrétnou fotografiou. Baví ma fotiť krajinu, prírodu, ulicu alebo iba momentky. A zistil som, že ma bavia aj portréty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Medzi mojich obľúbených fotografov patrí určite aj Irwing Penn, ktorý bol schopný zachytiť osobnosť a charizmu človeka. Niekto by možno povedal, že to nie je možné, avšak on to vedel. Fotil umelcov, hercov, básnikov, maliarov,... Jeho tvorbu si môžete pozrieť na https://www.irvingpenn.org/home

Čo sa týka mňa, ukážem Vám zopár mojich prvých experimentov. Možno sa Vám budú páčiť, možno nie. No čo, všetci sa učíme.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Ivan Derka

Ivan Derka

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len veci robené so skutočnou vášňou sa stávajú výnimočnými. Mojou vášňou je fotografia, v centre ktorej je človek. Milujem zachytávať náhodné a neopakovateľné momenty, ktoré zažívam s ľuďmi. Svoju kreativitu nachádzam v portrétnej, svadobnej a street fotografii.Snažím sa spoznávať svet, prírodu, umenie aj seba samého. Svoje dni trávim aktívne, no na druhej strane sa rád zastavím, zamyslím a zasnívam. Svoje šťastie nachádzam v prírode, na horách ale aj v meste s priateľmi, na koncertoch alebo pri dobrej knihe. Som spoluzakladateľ a člen umeleckého združenia a značky www.sickmindedcult.eu e-mail: ivanderka872@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu