reklama

Portréty?

Klasická portrétna fotografia mi dlho nevydržala. Čoskoro ma začala prepadať neodbytná myšlienka: Takto to už niekto pred tebou robil. Takže, čo s tým? Toto bol bod, od ktorého som začal pracovať s kreativitou,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri akejkoľvek kreatívnej činnosti je podľa mňa najdôležitejšie, aby to človeka bavilo a tešilo. Môžem s rukou na srdci povedať, že to je môj prípad. Nuž, a ak sa to ešte páči aj niekomu inému okrem mňa, to je ten skvelý bonus alebo pridaná hodnota.

Gala život
Gala život 
Priestor
Priestor 
Tvoja kniha
Tvoja kniha 
Dymové singály
Dymové singály 
V bare
V bare 
Nostalgia
Nostalgia 
Červená kráľovná
Červená kráľovná 
Svetlo
Svetlo 
Padlý anjel
Padlý anjel 
Červená kráľovná II.
Červená kráľovná II. 
Nepoznáš ma
Nepoznáš ma 
Obrázok blogu
Obraz
Obraz 

Možno povedať, že sa jedná pri niektorých fotkách skôr o konceptuálnu fotografiu ako o portréty. Nejde ani tak o subjekt samotný ako skôr o to, čo "zobrazuje". Ale to je viac menej jedno, chcem to stále robiť od srdca :)

Ivan Derka

Ivan Derka

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len veci robené so skutočnou vášňou sa stávajú výnimočnými. Mojou vášňou je fotografia, v centre ktorej je človek. Milujem zachytávať náhodné a neopakovateľné momenty, ktoré zažívam s ľuďmi. Svoju kreativitu nachádzam v portrétnej, svadobnej a street fotografii.Snažím sa spoznávať svet, prírodu, umenie aj seba samého. Svoje dni trávim aktívne, no na druhej strane sa rád zastavím, zamyslím a zasnívam. Svoje šťastie nachádzam v prírode, na horách ale aj v meste s priateľmi, na koncertoch alebo pri dobrej knihe. Som spoluzakladateľ a člen umeleckého združenia a značky www.sickmindedcult.eu e-mail: ivanderka872@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu